Prawie 1,5 miliona podpasek trafiło do szkół w całej Polsce w ramach wspólnego programu Kulczyk Foundation i marki Rossmann. W ich dystrybucji bierze udział niemal 300 wolontariuszek. Czytaj więcej »
Prawie 1,5 miliona podpasek trafiło do szkół w całej Polsce w ramach wspólnego programu Kulczyk Foundation i marki Rossmann. W ich dystrybucji bierze udział niemal 300 wolontariuszek. Czytaj więcej »
Okres przedświąteczny to czas radości, ale też zadumy i refleksji. Czas, w którym myślimy o najbliższych i o przyszłości, która czeka tuż za rogiem wraz z nowym rokiem. By umożliwić spędzenie tego czasu w szczęśliwej atmosferze jak największej liczbie Polaków, marka Vizir po raz kolejny połączyła siły z Szlachetną Paczką, by pomóc rodzinom w potrzebie. Czytaj więcej »
Primavera Parfum, jeden z wiodących w kraju dystrybutorów e-commerce w branży beauty, nabył 51% udziałów w spółce Go2Ecommerce, specjalizującej się w budowaniu sklepów internetowych oraz skalowaniu sprzedaży. Dzięki zrealizowanej transakcji Grupa Kapitałowa zyska nowe kompetencje w zakresie handlu internetowego oraz otworzy się na inne segmenty rynku. Czytaj więcej »
Bez względu na to czy święta spędzamy w gronie domowników czy planujemy rodzinny zlot, przed Bożym Narodzeniem większość z nas robi generalne porządki. Wielkie sprzątanie wymaga odpowiednich produktów – zarówno tych uniwersalnych, jak i przeznaczonym dla konkretnych powierzchni. Które z nich sprzedają się najlepiej? Czytaj więcej »
Powszechne jest promowanie kosmetyków dla kobiet i podkreślanie ich pielęgnacyjnych właściwości. LookNAYS przedstawia więc coś odmiennego, a mianowicie Kremowy Żel do mycia ciała dla mężczyzn. Czytaj więcej »
Na chłodne dni i zimowe wieczory Ziaja poleca świąteczną pielęgnację oraz relaks z aromatycznym zapachem orzechów laskowych i mlecznej czekolady. Czytaj więcej »
Hyper Colour to nowa, multielementowa kostka toaletowa w portfolio marki Kolorado. Dzięki specjalnie opracowanej formule, nie tylko barwi wodę, pięknie pachnie, ale przede wszystkim czyści muszlę toaletową, zapobiegając osadzaniu się kamienia. Hyper Colour to innowacja na rynku kostek toaletowych w Polsce. To jedyna kostka, która poza wieloma właściwościami posiada regulowaną... Czytaj więcej »
Płyn WC Heros to nowa udoskonalona formuła i wygodniejsze w użytkowaniu opakowanie. Płyn jest gęsty i klarowny, ma także przyjemny zapach. Dzięki wysokiej zawartości aktywnego kwasowego składnika bardzo skutecznie usuwa kamień, rdzę i inne osady. Czytaj więcej »
W sklepie trzeba zrobić wszystko, by maksymalnie wykorzystać każde miejsce handlowe. Sprzedaż sugerowana, miejsce przykasowe niekoniecznie muszą być poświęcone szeroko rozumianej „spożywce”. Czytaj więcej »
Przeznaczony do czyszczenia obić tapicerskich, tapicerki samochodowej, tkanin dekoracyjnych z materiałów naturalnych i syntetycznych, dywanów i wykładzin podłogowych. Czytaj więcej »
Od początku listopada do wszystkich sieci handlowych trafią płatki kosmetyczne i patyczki higieniczne Cleanic Pure Effect w limitowanych opakowaniach z grafiką wyłonioną w konkursie ogłoszonym z okazji 30-lecia marki. Czytaj więcej »
Przywitaliśmy właśnie sezon jesienno-zimowy. Wielu z nas do zmieniło już lekkie obuwie na buty zakryte czy wręcz już zimowe. Aby zachować nasze obuwie w dobrym stanie niezbędne jest jego czyszczenie i pielęgnacja odpowiednimi preparatami. Czytaj więcej »
Ściereczka do kurzu Vileda pomoże ci z łatwością usunąć aż o 40% kurzu więcej niż tradycyjne szmatki. Stosuj ją na sucho – posiada właściwości elektrostatyczne, dlatego podczas sprzątania nie powoduje wzbijania się kurzu w powietrze. Używając ściereczki od Viledy nie musisz stosować detergentów. Możesz ją wielokrotnie prać w pralce, w temperaturze 40 stopni. Jest... Czytaj więcej »
Należąca do Global Cosmed S.A. marka Sofin przeszła relaunch w duchu zrównoważonego zarządzania, lepiej odpowiada na potrzeby szerokiej grupy interesariuszy: konsumentów, inwestorów i środowiska naturalnego. Czytaj więcej »
Szampony podtrzymujące i odświeżające kolor z serii Venita Henna Color zawierają naturalne ekstrakty z centurii, orzecha włoskiego, kory dębu oraz henny. Codzienna pielęgnacja sprawi, że włosy odzyskają blask i soczysty kolor. Idealne do włosów farbowanych, jak również dla ożywienia ich naturalnego koloru. Szampony o pojemności 250 ml, dostępne w wariantach: Czytaj więcej »
Linia Amarillo to najnowsza kolekcja akcesoriów do sprzątania marki Simple Solutions. W jej skład wchodzą między innymi szczotki, zmywaki, wiadra z wyciskaczem oraz mopy. Produkty wyróżniają się ciekawą kolorystyką i bardzo dobrą jakością wykonania. Szczotki i zmywaki posiadają ergonomiczny, dopasowany do dłoni uchwyt, zapewniający wygodę użytkowania. Wyjątkowo atrakcyjną... Czytaj więcej »
General Fresh rozwija swoją linię produktów czyszczących Splash o dwie zupełnie nowe pozycje: Piankę do pielęgnacji i czyszczenia mebli oraz Piankę do mycia szyb i luster. Czytaj więcej »
Ravi wyróżnia się na rynku niezwykle szeroką ofertą. W portfolio firmy znajdują się m.in. produkty tekstylne, środki czystości, artykuły gospodarstwa domowego i do dekoracji wnętrz, a także wiele innych kategorii niezbędnych w każdym domu. O tym jak reagować na potrzeby konsumentów oraz o najnowszych akcjach przedsiębiorstwa opowiada Violetta Kania, Commercial Director w firmie... Czytaj więcej »
Porządki przed Bożym Narodzeniem wcale nie muszą być niemiłym obowiązkiem. Na rynku dostępne są środki ułatwiające sprzątanie i odświeżenie mieszkania. Wysoka jakość i skuteczność łączą się z dbałością o naturę, czyszczone powierzchnie, a także naszą skórę. Prezentujemy środki czystości i akcesoria, dzięki którym dom będzie perfekcyjnie przygotowany na święta. Czytaj więcej »
Piękny zapach, wysoka jakość i zaufana marka – kobieta na zakupach jest bardzo wymagającym klientem. Panie zwracają uwagę na wpływ produktu na środowisko, jego wydajność, sposób aplikacji czy skład. To także one często robią zakupy dla całej rodziny. Poza tym nie bez znaczenia jest także półka dedykowana z produktami do damskiej higieny intymnej. Przedstawiamy kobiece... Czytaj więcej »
Adriana Kalska oraz Mikołaj Roznerski zostali ambasadorami nowej linii zapachów dla Niej i dla Niego marki Miraculum. Działania promujące nowe wody perfumowane ruszą jesienią i obejmować będą telewizję, prasę, Internet, a także miejsca sprzedaży. Czytaj więcej »
Stosowany od wieków ocet to jeden z najstarszych i najskuteczniejszych preparatów do włosów. Ma tylko jedną wadę – kwaśny zapach. Marka Joanna serwuje go jednak wyjątkowo przyjemnym wydaniu. W wegańskim szamponie nabłyszczającym wykorzystano najlepsze właściwości octu malinowego, skutecznie eliminując specyficzny aromat. Czysta przyjemność naturalnej pielęgnacji. Czytaj więcej »
1 października 2021 r. ruszyła pierwsza ogólnopolska edycja programu „Velvet. Piątka dla Natury”. Akcja ma inspirować i zachęcać uczniów, nauczycieli oraz dyrektorów szkół do wspólnego działania na rzecz ochrony środowiska. Organizatorzy zapraszają nauczycieli do podjęcia wspólnie z uczniami „Ekowyzwań”, a dyrektorów do ubiegania się o „Ekogranty”. Program... Czytaj więcej »
Grupa kapitałowa Global Cosmed, właściciel zielonej marki Biophen, rozwija linie produktową. Już dziś prezentuje na targach Beautyworld Middle East 2021 w Dubaju swoją ofertę proekologicznych kosmetyków myjących linii Botanical i Mineral oraz nową linię chemii gospodarczej, którą jeszcze w tym kwartale wprowadza na rynek europejski i azjatycki. Jednocześnie zapowiada kolejne... Czytaj więcej »
Konopie w kosmetykach na początku były sporą sensacją, bo mało kto kojarzył je z pielęgnacją. Dziś nikt nie ma wątpliwości, że to jeden z najlepszych składników aktywnych. Wiele już wiadomo, o niezwykłym działaniu tej rośliny, ale jej potencjał nieustannie jest badany. Nowe odkrycia dają coraz większe możliwości zastosowania konopi. Marka Joanna właśnie z nich korzysta. Czytaj więcej »
Tej jesieni Charlotte Tilbury Beauty dołączyła do oferty perfumerii internetowej Sephora Polska. Charlotte Tilbury kontynuuje tym samym swoje globalne partnerstwo z siecią Sephora – najbardziej uwielbianą społecznością piękna na świecie, oferującą wyjątkowe doświadczenie zakupowe klientom, których pasją są kosmetyki i innowacyjne marki. Czytaj więcej »
Kompleksowa pielęgnacja ciała z wyselekcjonowanymi ekstraktami roślinnymi, które mają dobroczynny wpływ na skórę. Joanna Botanicals, to trzy linie zapachowe, każda z innym składnikiem aktywnym: czarną różą, mleczkiem owsianym i konopiami. Każda z linii zapewnia kompleksową pielęgnację ciała, oferując aż cztery rodzaje produktów: żel pod prysznic, peeling, balsam oraz krem... Czytaj więcej »
Zadbana skóra dłoni i stóp jest przede wszystkim zdrowa. Dlatego tak ważna jest właściwa pielęgnacja, wzmocnienie i ochrona skóry przed przesuszeniem. Przesuszona skóra jest bardziej podatna na pękanie oraz podatna na wniknięcie drobnoustrojów chorobotwórczych. Ciągłe odkażanie dłoni dewastuje naturalną barierę ochronną skóry prowadzać do skrajnego jej wysuszenia i pękania. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
W ramach ogólnopolskiego programu „WINIARY Pomagamy w...
Nowy sklep Lidl Polska przy ul. Wschodniej 26A w Mszczonowie...
Polscy rzemieślnicy i ich smaki w całej Polsce ...
Jak rozmawiać z dziećmi o marnowaniu jedzenia? Najlepiej w...
Polska Izba Handlu zaprasza na briefing prasowy przed...
Ice tea to idealny balans między smakiem a funkcjonalnością...
Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...